polandiaJembatan naik bimbitMasalah penilaian kualiti

  • masa pelepasan:2023-08-14 15:13:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:437
  • Penerangan pantas:

    polandia,Apabila memasang, nyahpasang,polandiaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri, dan menyesuaikan mekanisme put

Kandungan artikel

Apabila memasang, nyahpasang,polandiaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

polandiaViskositi adalah indikator penting minyak hidraulik, dengan viskositi yang sesuai dan prestasi suhu viskositi yang baik untuk memastikan transmisi kuasa yang tepat dan sensitif dalam syarat mengubah suhu kerja, dan untuk memastikan operasi normal komponen hidraulik. Apabila viskositi terlalu rendah, ia mudah menyebabkan kebocoran sistem hidraulik dan mencegah sistem hidraulik bekerja dengan betul.

Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

Laredo[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya penyelidikan akan serius,polandiaPlatform mengangkat bergerak sendiri, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikons

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan


polandiaJembatan naik bimbitMasalah penilaian kualiti



Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Menurut pengiraan, apabila titik sokongan komponen jenis cahaya ditempatkan sepanjang panjang /L pada kedua-dua sisi, yang memudahkan untuk mendapatkan resonansi dan kesan getaran dengan amplitudes yang lebih besar. Bentuk geometri struktur pada dasar angkat sama dengan komponen jenis cahaya panjang, dan struktur kompleks. Oleh itu, dua titik sokongan patut diambil pada setiap sisi untuk rawatan masa.

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Click to viewPastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Kotak gerak pengurangan,polandiaLift bimbit traktif, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.


polandiaJembatan naik bimbitMasalah penilaian kualiti



Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Jabatan jualanLaksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Produk terutama mengangkut pelbagai barang lantai kerja di atas dan bawah; Garaj tiga dimensi dan lantai garaj, lif kereta tinggi, dll. Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform mengangkat untuk mencapai struktur produk berbilang-titik, kuasa pembawa muatan kuat, mengangkat stabil, pemasangan mudah dan selesa dan penyelenggaran. Ia adalah peralatan bekalan ekonomi dan praktik yang ideal yang boleh menggantikan lif di tingkat rendah. Menurut persekitaran pemasangan dan keperluan penggunaan lif, konfigurasi pilihan berbeza boleh dipilih untuk mencapai keputusan yang lebih baik. lif hidraulik garpu yang tetap adalah platform penangkap hidraulik istimewa untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Produk ini terutama digunakan untuk mengangkat dan menurunkan barang di workshops, gudang, dan pelbagai rak: garaj tiga dimensi, garaj, tinggi lantai, dll.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

polandiaApabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Apabila menggunakan lif, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.


polandiaMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat polandiaJembatan naik bimbitMasalah penilaian kualiti memberi anda polandiaJembatan naik bimbitMasalah penilaian kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan polandiaJembatan naik bimbitMasalah penilaian kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk polandiaJembatan naik bimbitMasalah penilaian kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian polandiaJembatan naik bimbitMasalah penilaian kualiti. polandiaJembatan naik bimbitMasalah penilaian kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di polandiaJembatan naik bimbitMasalah penilaian kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!