polandiaPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

  • masa pelepasan:2023-12-15 15:28:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:325
  • Penerangan pantas:

    polandia,Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketida

Kandungan artikel

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama,polandiaPlatform mengangkat secara keseluruhan, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikons

polandiaPenyelamatan tekanan penuaan panas biasanya sesuai untuk potongan kerja kecil, sementara struktur dasar angkat mempunyai volum besar dan tidak mempunyai oven aneling yang cukup besar. Penggunaan penuaan biasa mengambil satu tahun dan siklus produksi terlalu panjang, jadi kedua-dua kaedah ini tidak boleh dilakukan. Selepas penyelidikan dan pemahaman oleh pembuat, ia ditemukan bahawa memilih titik sokongan yang sesuai untuk komponen struktur terwelded besar boleh melakukan penyelesaian tekanan penuaan getaran. Oleh itu, pembuat telah memutuskan untuk menggunakan penuaan getaran untuk melepaskan tekanan dari dasar platform mengangkat. Promosion jangka panjang penghasil penindasan, tanda lama, dan kualiti yang dijamin!

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

TatabanyaKemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini, bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan,polandiaPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiri, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif, sumber kuasa yang patut digunakan, kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, sama ada parameter teknik betul dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, Semuanya mesti dijalankan pertimbangan yang ketat dan berhati-hati. Dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya, menganalisis proses pakaian, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif, tepat, dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.


polandiaPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa



Semak keadaan pakaian penion dan rak, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik,polandiaPlatform mengangkat tali aluminum, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Jabatan KewanganPertahanan minggu: Menurut arahan operasi pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.


polandiaPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa



Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

queryApabila memasang nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Tinggi rendah plat asas mengangkat: mm (dari tanah)

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

polandiaOrang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan


polandiaMaklumat produk lain
  • MateraPembuat flipper automatikApakah struktur biasa?

    MateraPembuat flipper automatikApakah struktur biasa?

  • BaniachangTeknologi pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau

    BaniachangTeknologi pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau

  • OroszlanyPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaLebihan kapasiti keseluruhan

    OroszlanyPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaLebihan kapasiti keseluruhan

  • OroszlanyJembatan penerbangan hidraulik bergerakCara membeli yang betul

    OroszlanyJembatan penerbangan hidraulik bergerakCara membeli yang betul

  • CaenJembatan pengangkutan profesionalSejarah pembangunan

    CaenJembatan pengangkutan profesionalSejarah pembangunan

  • CaenLarge fixed lifting platformApakah ciri penggunaannya?

    CaenLarge fixed lifting platformApakah ciri penggunaannya?

  • CaenPembuat flipper hidraulikPermohonan dalam industri perlindungan

    CaenPembuat flipper hidraulikPermohonan dalam industri perlindungan

  • SarankholaTeknologi pengubah terbenam minyakTeknologi insentif pemotongan praktikal patut dikumpulka

    SarankholaTeknologi pengubah terbenam minyakTeknologi insentif pemotongan praktikal patut dikumpulka

  • segera:Peringatan: Maklumat polandiaPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa memberi anda polandiaPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan polandiaPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk polandiaPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian polandiaPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa. polandiaPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di polandiaPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!